NP i matte

har just haft Np i Matte.. usch, jag hatar matte. Fast jag tror att det gick ganska bra ändå. Det var ju bara G/VG uppgifter denna gången och nästa gång ska vi få MVG-uppgifterna.. DÅ kommer jag dö, bokstavligt talat!

Ska se om jag inte kan lägga upp lite foton sen ^^ Måste ringa Anna (dressyrtränaren) och se vilken häst jag ska ha i morgon på gästträningen också eftersom Bonni var helt jäkla galen i måndags på hoppningen. Alltså jag fick inte stopp på henne alls, och så fort jag styrde henne mot ett hinder så sprang hon på snedden och höll på. Jag avslutade efter några hinder så att hon inte skulle överanstränga sig och bli halt igen. 

Jaja, nu ska jag ha lektion och faktist plugga lite så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0