I'm back!

Nu är jag tillbaka här ett tag. Tills jag fixat en bättre blogg. Jag orkar inte med myshowroom för tja.. själva "myshowroom" blir för långt enligt mig. Jag vill ha ett ganska kort bloggnamn som man kommer ihåg lätt istället för världens längsta. Jaja, nu vet ni det. Som ni ser så har jag bytt header, ändrat bakgrundsfärg och lite annat men allt är inte klart så det kommer nog ändras lite eftersom ;)

Idag så hade jag sovmorgon. Egentligen skulle jag haft djursjukvård men eftersom vi bara får 400 (nu gav skolan oss 500 för att vi behövde extra poäng) poäng att välja valbara kurser för i både tvåan och trean så bestämde jag mig för att hoppa av djursjukvården och använda dom andra extrapoängen till något jag verkligen behöver!
Dock vet jag inte om jag får 400 eller 500 poäng i så fall.. Vi får se vad dom säger.

Som sagt hade jag sovmorgon, och den varade till klockan 12! Skönt säger jag bara då jag var extremt trött igårkväll! På eftermiddagen skulle vi haft engelska/svenska och djurkunskap men vi hade båda dom på typ 1 timma så resten av dagen fick vi kolla på tvåornas hoppning (gästträning). Tog lite kort med (ca 400-500 bilder) på de som hoppade och satt och lyssnade på musik samtidigt. Har fått några nya favoritlåtar btw ;)

I alla fall så höll träningarna på tills 18.45 typ så jag gick upp till mitt rum direkt och satte mig här. Behövde kolla upp lite saker på datorn och nu ska jag snart plugga. Jag har lite saker som jag behöver lämna in snarast, hehe.
Får se vad jag hittar på senare ikväll (typ i natt) men i morgon ska jag upp halv nio för vi har NP i Matte kl. 9 i morgon. Usch, hatar matte, jag fattar ingenting och får hjärnsläpp!

Ska nog plugga på det inatt haha. Och se till att få minst 8 timmars sömn så jag är pigg i morgon bitti :)
Slänger upp en bild som finns i arkivet också, bara för att haha :P





Bilderna är från våren förra eller förrförra året :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0