Vill ha hit Humlan pronto!

Oh My Gosh, inte alls kul att man inte har egen häst här på höglanda. Känner mig lite smått efterbliven, men jag får rida på lektionerna i alla fall. Datan funkar inte heller, har väl lyckats slarva bort den rätta skivan för jag hittar den inte. Dock så har jag inte kollat i själva dataförpackningen, men jag har tre skivfodral men bara två skivor. Seeegt!
Ska i alla fall försöka uppdatera så ofta som möjligt, på raster osv.
Kom tillbaka till höglanda i lördags och sen dess har jag typ suttit uttråkad på mitt rum och kollat på One Tree Hill. Igår var både jag och Erika ute och gick fyra timmar, först gick vi till Svensk Ridsport där Erika köpte en hjälm, jag var nära på att köpa en jättegullig mugg för 115:- men valde att spara pengarna istället. Man vet aldrig när man behöver dom!
Sedan gick vi till en pizzeria och åt, för att vara petig så åt jag en kebabtallrik men åt inte ens en tredjedel innan jag blev mätt. Proppade ändå i mig allt kött och lite pommes bara för att det var gott, sen åt jag bara några mackor på kvällen, plus en morot, ett äpple och två klementiner. Mmmm!
Usch, idag är jag fruktansvärt trött, inte alls kul! Jag vill vara pigg, som när jag sov från 00.00 (typ) till 15.30 (ungefär) haha! Då var jag utvilad kan jag lova!
I helgen kommer jag förmodligen få jobba lite i skolan (skolan har uppvisningar osv) så då sa dom att man kanske får en dag ledig, Me Love IT!
Ni får en gammal bild med, jag har tagit nya men dom är i minneskortet uppe på mitt rum och orkar inte springa och hämta det, hehe (A)



Bilden är från förra vintern, typ jan -10 ;)
Carina är fotograf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0