Snö, snö, snö..

och ännu mera snö. Suck!
Jag blir helt depp när det är snöigt och jag inte har något att göra. Annat än att läsa böcker som är tjocka och med liten text.
Aja, sov i alla fall inte alls mycket inatt, bara en och en halv timma faktist. Vi var tre tjejer som försökte dygna och ta powernap när vi var trötta, ni vet, sova 15min sen är man pigg. Så bra gick det dock inte för mig och andra gången så vaknade jag knappt. Gick sedan upp och lade mig i min egen säng, SKÖNT, men sov inte länge innan jag var tvungen att gå upp till skolan. Jag ska i alla fall gå och lägga mig tidigt ikväll!
Jag tycker det går ganska bra för mig att blogga nu när jag går i skolan för då kan man sitta några minuter på en rast eller nått vid datorn och uppdatera. Haha.
Ska ta kort på Emelie L när hon rider sin lilla pålle :3 Cute!
Fast jag vet inte hur det kommer gå då jag inte har några vantar och jag typ frös sönder mina fingrar igår i ridhuset, och där är det ganska mycket varmare (typ tre grader, hehe) än vad det är ute. Men när det blåser så blir det ju såklart ännu kallare. Hon ska ju dessutom rida på åkern så, hejdå fingrar. I hope you had a good life!
Har engelska just nu, men sitter med Emelie L i grupprummet och jobbar. Vi ska diskutera och typ sånt om skolan i Storbrittanien och i USA, vilka skillnader det finns eller något liknande. Sen har vi ett till häfte, In The Silver Limelight, en artikel om en häst eller nått. Känner mig verkligen jättesmart när jag vet vad vi gör med, haha!
Får se om jag kan fixa datan snart så att jag kan uppdatera oftare, med mer oseriösa och tråkiga inlägg, hehe! Ungefär som det är nu ;)
Slänger väl upp en bild åt er med så ni inte blir helt uttråkade. Och bara för att påminna er igen, klicka på länkarna uppe vid headern för att komma till de andra sidorna där jag skriver och lägger upp bilder.



Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0