Skolan..

Min bästa vän ville att jag skulle berätta hur det går i skolan. Så här kommer det:
Jag är trött typ hela tiden, det blir jag varje vinter. Jag försöker jobba på så bra jag kan, och jag tror det går ganska bra. Just nu har vi fått en ny hopplärare som vi inte träffat än, det får vi göra idag. Jippi!
I svenskan håller vi på med reportage och artiklar, vi ska skriva ett reportage eller en artikel om invigningen som var här i helgen. Antingen om invigningen på lördagen eller om "öppet hus" på söndagen. Jag tror nog jag väljer att göra en artikel om lördagen.
I övrigt tror jag nog att det går bra. Som sagt är jag ganska trött bara. Jag glömde mina nya ridbyxor och mitt headset hemma, buhu :(

Cant wait till Humlan kommer :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0