Humlan

Idag hade jag tänkt att jag skulle testa Bonnis sadel på Humlan. Om den passar så använder jag den sen ska jag sälja den och köpa en nya, som man kan anpassa bättre efter den hästen man ska rida, typ att man kan ända bomvidd osv, hehe. Är inte så insatt när det gäller sadlar, men jag vet att sadeln måste passa perfekt för hästens skull.
Här är några sadlar jag skulle kunna tänka mig att köpa:
Detta är en Claridge House Allroundsadel, finns att köpa på hööks för 2198kr ^^
Den är i läder med utbytbara koppjärn och flyttbara knästöd.
Detta är en Maxam Easyfit GP, som går att köpa på hööks för 2395.
Det går att byta ut koppjärnen :)
Detta är en Thorowgood T4 Allroundsadel, även denna finns att köpa på hööks för 4495kr.
Sadeln har utbytbara fishinlägg, flyttbara gjordstroppar och utbytbara koppjärn.
Det kommer fler sadlar med tiden, just nu får ni dock klara er med Hööks-sadlar ^^ Kommer ett inlägg om vilka träns jag skulle vilja ha med sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0