Hovslagaren..

var nyss här. Eller ja, det var ett tag sen men i alla fall. Hon verkade Humlan och Bella som då behövde det.
Måste bara skriva av mig lite:
Jag antog att jag visste att detta skulle hända
Jag antar att det var därför jag aldrig riktigt fanns där för dig
Inte på samma sätt som för de andra
Jag tillät mig inte att fästa mig vid dig
Att gilla dig blev svårt
Snart är det försent
Snart är ditt lidande över
Detta gör vi för dig
För din skull...

Nej, ni får inte veta. Inte just nu. Aja, nu ska jag gå och äta. Åt våfflor (Stavning?) innan. Men bara två stycken och nu är jag hungrig igen, typiskt x)
Slänger upp en bild med ;)
Bilden är tagen i början av Juni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0