Home at last !

Hejsan bloggen, ganska "hektisk" dag det har varit. Först hade jag stalltjänst, sedan var jag tvungen att göra mig i ordning för att åka hem. Jag mådde trots allt inte helt bra, men kände att jag kunde lika gärna vara sjuk hemma som på höglanda så det är vilket som. Jag har lite nya bilder också. Från jullovet och från under lovet när jag fotat. Lite svårt att fota i ridhus eftersom jag inte är van, men bilderna blir trots allt bättre för varje gång så det är ju bra. Hehe :)
Först en vacker bild på våran vackra Franska Bulldog Milly, lol jk. Hon är våran söta gris ^^<3
Sedan en bild på min vackra ponny Bonni <3
Loveu<3
Detta är våran stut (kastrerad tjur) Killer, honom har jag suttit på :P Och nej, han dör inte av det ;)
Vill ni ha mer bilder? I så fall får ni gå in på länken foto där jag kommer lägga upp foton osv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0