Film..

Håller just nu på att göra en film på hemsidan OneTrueMedia.com men den vill tydligen inte fungera utan hänger upp sig och allt. Så nu försöker jag göra en i programmet Windows Live Movie Maker. Dock så går det väldigt sagt, haha!
Ska kanske försöka mig på att rita av en bild eller något så att jag har något att göra.
Sorry about bloggtorkan, men jag har inte gjort så mycket egentligen..
Jul firade jag hos pappa, jag fick en ny ridhjälm, en mössa, sen fick jag 300kr av mormor, 100kr av min svärfarmor (eller vad det heter, haha) och 1100kr av mamma. Sen har jag också fått en ridhjälm, ett par denimridbyxor och ett bar cremevita ridbyxor samt ett par långchaps i reflex av min moster Laura.
Nyår spenderade jag med Carina hemma hos henne, vi lagade Tacos, smällde lite raketer, kollade på alla andras mycket större raketer och kollade på The Last Song med Miley Cyrus, filmen vart förvånansvärt bra faktist!
Igår var jag med Seida, åkte spark, kollade på film, busred på Bella som kasta av mig! HAHA!
Idag har jag bara slappat, köpte godis innan som ska räcka ett tag nu så jag ska gå och gömma det sen så att jag glömmer bort att jag har det, på så vis kommer jag inte äta upp allt på en gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0