Fiiilmeeer! ;D

Jag har ju laddat upp filmer från min videofy innan, och jag tänkte att eftersom jag ändå har gjort en ny "film" , snarare bildspel, så kan jag lägga upp de andra med ^^
Här kommer de:
Bonni i ridhuset ;)
En dag typ i början på 2010, jag "dokumenterade" min dag med Sarah ^^
En video jag hittade på Youtube. Jag gillar nog Declans version bäst ;)
En till video jag hittade, ganska rolig faktist. I alla fall om man har lika bra humor som jag ;D
Jag filmade min ökenråtta/gerbil i början på vårterminen 2008. Dålig bild jag vet, mobilkamera ni vet x)
Våran katt Zafir som försvann under sommaren 2009 tror jag det var. Zafir, du är saknad!<3
Jag och Trolle (Seida filmar) som hoppar över ett litet hinder. Såhär gjorde vi typ alltid jag och Seida,  vi byggde små hinderbanor som vi sprang runt med hästarna. Och det var faktist riktigt kul! :) <3
OMG, älskar denna låten 8D<3 Haha, vet inte ens varför, jag gillade den inte innan :S
Detta är den senaste filmen jag gjorde. Hade tråkigt så jag bara hittade på något. Det är ett bildspel i alla fall :) Ska se om jag inte kan filma med mammas digitalkamera i morgon :P Vi får se, den kanske inte ens är laddad :o
Det var alla filmer, det kommer upp fler med tiden. Men detta är alla jag lagt upp nu i alla fall x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0