AAAAHHHHH!!!! *Skrik*

Hahahahahahahah!
Måste bara dela med mig av ett typ sista inlägg på ett tag då jag i morgon åker tillbaka till Höglanda. Jag kan inte vara hemma längre. Visst, jag skulle lätt kunna strunta i skolan, no problem. Det ska jag dock inte eftersom jag tycker om att vara på höglanda, jag gillar folket på höglanda. Mitt självförtroende har skjutit i höjden tack vare alla underbara tjejer där uppe.
Visst har jag gjort misstag, det gör väl alla? Men tjejerna där uppe verkar i alla fall ha förlåtit mig trots att jag varit riktigt elak faktist. Vet själv inte ens varför jag gjorde det..
Aja, tillbaka till dagen. Dagen började med att vi hade besök, jag som precis såg ut som ett troll typ, haha! Tur att jag hade en hårborste på övervåningen och kläder så jag slapp gå ner i pjamas och med mascara under ögonen och med halvdöda ögon (A).
Efter en macka till frukost gick jag och väckte min lillebror Rickard som såklart spelade dator. Frågade om vi kunde kolla på film men han ville inte så jag gick och tränade min hund JoyKid lite istället. Gick sedan tillbaks och övertalade min bror att vi kunde kolla på film, YES!
Den heter The Hole och är skiiiitläääskiiig, höll på att dö när det var en clown som babblade! :o Fast sen höll jag på att skratta ihjäl mig, jag har ALDRIG skrikit så åt en film, speciellt inte för att en clowndocka hoppar upp i luften -.- x'''D
Sedan började vi kolla på Lottery Ticket, han dock inte kolla klart på den då mina småsyskon Tindra och Adam skulle på bugg. KUL!
Adam tappade intresset redan innan uppvärmningen var avslutad och Tindra tappade intresset ungefär samtidigt men höll modet uppe och fortsatte dansa, brevid mamma, haha. Åkte sedan och handlade. Köpte med mig två chokladpuddingar, MUMMA!
När vi kom hem visade jag Adam videoklipp på dansande killar så han skulle få lite inspiration och mod till att dansa nästa vecka. Visade bland annat ett klipp på en 12-årig pojke som var med i Turkiets motsvarighet till Britain's got talent. Var dock inte säker på vad deras talangshow heter. Men pojken var SJUKT BRA! :o
Här har ni länken:
http://www.youtube.com/watch?v=mDA7TuQH3BM
Ni får länk eftersom datorn vägrar samarbeta -.-
Adam var i alla fall sjukt inspirerad men vill nu börja på Street Dance istället! :)
Kollade efter det på filmen Scott Pilgrim vs. The World
Åker i alla fall tillbaka till skolan i morgon, kommer därför bli lite dålig uppdatering framöver. Ni står väl ut eller? ^^
Aja, det får ni i alla fall göra!
Släppte btw Humlan lite i hagen bakom huset innan och hon kutade runt och busade. Var kul att se att hon gillade att springa av sig lite! :)
En bild på Bonni, jag saknar att sitta på din rygg <3

En bild på Humlan med :) You're growing on me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0