Naturkunskap igen

som vanligt bloggar jag såklart på Naturkunskapen :o
hehe, men snart kommer jag blogga oftare, så fort det blir fredag nästa vecka så kommer jag blogga typ varje dag! Duktigt va?
Hjälpte till på markarbetet igår och det verkade gå bra för alla. Ville dock rida själv men Erika red på DW så jag hade ingen häst. Snart kommer Humlan btw! :)
Filmade sedan Sofia när hon red med hennes mobil, det var kul att kolla på och man lär sig alltid något. Även om man inte själv rider. Jag mockade mest på ettornas markarbete, men det är alltid bra att hjälpa till och jag har ju inte direkt något bättre för mig nu när jag inte har någon dator.
Idag blir det dressyrträning också, det ska bli ganska kul. Ska rida DW barbacka igen för sadeln åker som sagt fram.
Får se om jag kan skriva lite om hur det gick i morgon på lektionen. Nästa fredag är jag dock ledig för att jag jobbade en lördag och en söndag när det var invigning här på höglanda. Är ledig fredagen innan lovet och halva måndagen efter lovet, HAPPY!
Nu ska jag jobba lite så .. bye bye !

 
Saknar min BonBon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0