"Test"

13 HAR DU:

Ett förhållande: nej.
En bästa vän: ja 
Haft ett seriöst förhållande: nej
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej. 
Fått ditt hjärta krossat: mhmm 
Skrikit åt en lärare: Inte riktigt, men jag har blivit arg och typ PRATAT HÖGT!
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej
Några smycken som kostat över 1000 kr: nej
Några husdjur: ja, massa!
Hamnat på polisstation: nej

12 DAGENS:

Klädsel: jeans, underkläder, linne, "kofta" 
Hår: utsläppt
Låt: Now You See It - Honorebel
Vill ha: Massa saker!
Sjuka: inget 
Drog: musik såklart!

Saknad: Seeeiiiidaaa <3
Köp: inget, men jag fick en jättego mössa, haha!
Attityd: vet inte
Första tanken när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Vad är det där för tvättbjörn?! *hade mascara under ögonen*


11 FÖRSTA:

Bästa kompis: Seida<3
Kärlek: Anton eller Adam haha!
Husdjur: hund 
Semester: Thailand
Jobb: --
Köpta skiva: ingen aning
Riktiga kärlek: ..
Piercing: öron
Konsert: haha, kommer jag inte ihåg!
Fylla: Har inte kommit så långt än :)

10 SENASTE:
Personen som sms:ade dej: Seida :)<3
Personen som du kramade: Seida :)<3
Peronen som ringde dig: pappa
Personen som du ringde:
hem till mamma :)
Personen du sa 'jag älskar dig' till: ...
Alkoholdrycken: inget
Bilfärd: för en stund sen från Seida (gislaved) till Mamma (hemma i reftele, vä) ^^ 
Filmen du såg: Streetdance 3D
Gången du grät: I går när vi lämnat Buster.. :(<3
Måltiden: Lussebullar :D 

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: vet inte, jag är nog lite feg, haha !
Våga hoppa bungyjump: nej, det tror jag inte
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: beror på hur personen är
Kalla dig själv lycklig: jadå ^^
Hellre ta bilden än vara med på den: både och, men jag blir inte bra på bild, haha!
Kunna gråta över en tjej: en kompis/vän isf. 
Kunna gråta över en kille: ja..
Ljuga för någon: ja, det händer ju. Men inte ofta i alla fall!
Kunna springa 50mil: jag skulle DÖ, haha!


8 VAD:

Gör du just nu: skriver
Ska du göra imorgon: ingen aning, åka till pappa och skriva ut bilder på Buster
Säger du till dig själv när allt känns svårt: ingen aning. 
Har du med dig in på bion: popcorn och cola, de är ett måste!
Är det för färg på dina byxor: Denim? 
Är det för väder hos dig just nu: kolsvart, men det snöar säkert, haha!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögonen och leendet 

Skulle du göra om du vann på lotto: vet inte, haha ! :D 

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet:
ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag: sjutton ;) 
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: jaa :) 
Vill du ha några tatueringar eller piercingar : jag vill ta hål i naveln men jag skulle aldrig våga göra det!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda :) Killar snackar nästan aldrig skit och tjejer är lättare att anförtro sig åt ibland :P 


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Båda
Sommar eller vinter - Sommar! Fast jag vill ha en vit jul och en vit nyårsafton!
Vilken ålder har varit bäst hittills: vet inte ^^ 
Rygg eller mage - eeh?
Kyssar eller kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0