Ridningen

gick ganska bra idag faktist!
Jag bytte till det tredelade bettet som jag hade från början och det blev mest skrittarbete då lyset till paddocken inte funkade och underlaget var inte bra. Men jag travade en långsida i båda varven. Först jobbade jag mer på tempoväxlingarna, som jag skulle. Men efter ett tag gick jag över till att jobba på att få henne att slappna av mer då hon var väldigt spänd idag. Men hon vägrade att slappna av och sänka sig utan gick i ganska hög form i början, men efterhand så märkte hon att vi bara skulle skritta ändå och då slappnade hon av mer och vågade gå fram.
Hon var väldigt mjuk i munnen idag med och jag är faktist väldigt stolt över henne, hon lade inte tungan över bettet en enda gång, dock så höll hon på med tungan utanför munnen några gånger.


Ni får se en gammal bild jag har ritat för länge sen med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0