Paranormal Activity 2 och ensam hemma!!!

Inatt skulle de andra i huset gå på bio. Halv tolv på natten! De skulle se Paranormal Activity och jag ville inte med så jag blev kvar, ensam. Först satt jag vid datorn och kollade på The Vampire Diaries (en av världens bästa serier!!!) och jag brukar inte kunna kolla på sånt när jag är ensam hemma men igår så gick det. Sedan skulle jag laga mat, makaroner med bacon.. Yummy!
Efter en stund blev det dock ganska långtråkigt att sitta vid datorn, i cant belive i said that, och jag stängde av och kollade på en film. Det blev Blond, Blondare tror jag den heter. Pamela Anderson är i alla fall med och jag älskar komedier så jag trodde jag skulle tycka den var jättebra. Men den var ganska tråkigt, inget hände direkt och jag blev snabbt trött och då skulle jag gå och lägga mig, uppe i mitt rum såklart..
Det var bara det att en propp eller något hade gått så det var elt becksvart på hela övervåningen och jag fick använda min mobil till att lysa upp lite.
Jag låste in mig på mitt rum och precis när jag höll på att somna så hörde jag något!
Efter typ allt som hänt så är det ganska självklart att jag fick lite halvt panik och tog snabbt med mig det nödvändigaste.. En filt, mitt godis och min cola!
Juste, jag köpte typ ett kilo godis på Ica Maxi för det kostade bara 29.90 per kilo!
I alla fall så sprang jag ner för trappan och stängde in mig i tv-rummet och sedan satte jag på filmen Step Up, som jag verkligen rekommenderar ifall ni inte sett den och la mig för att lugna ner mig i soffan. Jag somnade och jag trodde att de andra skulle väcka mig när de kom hem men jag vaknade halv åtta, en kvart innan alarmet skulle gå. Nu sitter jag i alla fall här och Emelie Landefalk som ni hittar på bloggen: emelielandefalk.blogg.se ligger och sover i soffan, haha!

Nu ska jag ta och kolla på någon serie eller något för att pigga upp mig lite, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0