Naturkunskap.. hästens evolution!

Jepp, nu sitter jag på naturkunskapen. Vi har typ ett arbete som ska vara tre sidor MAX eller nått men vi har typ skrivit 3-4 sidor, haha!
Okej, det var kanske inte så himla mycket, men det är fortfarande saker vi behöver skriva så det kommer bli större. Jag pratade i alla fall med mamma igår och Bonni ska alltså få komma hem. Senare när jag pratade med henne igen på kvällen så hade hon redan mejlat på flera hästar så jag kanske ska få en foderhäst istället.
Det ska bli kul att "få" en ny häst att träna med, som jag kanske kan utvecklas lite mer med. Visst utvecklas jag hela tiden på Bonni, man blir ju aldrig klar, men jag känner att jag nu faktist skulle kunna ha en yngre häst..

Aja, nu ska jag fortsätta här, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0