Klippning

Något som många gör under vintern, och som nästan är ett måste för de som tävlar och hårdtränar sina hästar och ponnysar är att klippa sin häst. Det finns ju olika sorters klippningar, helklippning osv. Något som många gör är också att tex klippa ett hjärta eller liknande på hästens rumpa.
Jag har varit inne på PonnyPrakts hemsida flera gånger och jag hittade dessa mallar ifall man vill klippa (skriva) något på sin häst:


Jag tycker dessa är urgulliga och själv skulle jag vilja testa att skriva MY LiL PONY på typ Bella eller Bonni. Eller I'm a Star, eller varför inte LiL' Devil/LiL' Angel? :D
Nu har jag i och för sig redan gjort ett hjärta på Bellas rumpa, och med en vanlig typ papperssax, HAHA!

Vad tycker ni om dessa ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0