Fota?

Känns inte så kul att gå ut och fota nu, men jag ska kanske göra det ändå bara för att ha lite fler bilder. Känns så tråkigt att använda samma gamla bilder hela tiden. Lägger nog in bilderna här, jag tycker ärligt talat att det nästan är lättare att lägga in bilder här, och det är lättare att se alla bilderna på en gång istället för att behöva trycka på en knapp och så segar sig datorn något fruktansvärt BARA FÖR ATT, haha!
I alla fall så lägger jag in några gamla bilder här nu som ni kan "njuta" av

Saknar inte ni också våren och sommaren nu när det blåser kallt och det är minusgrader hela tiden?


Foto: Carina



Våran hund Holly, i våras med en kudde x)<3



Foto: Jag



Foto: Sarah



Foto: Jag



Foto: Jag



Foto: Jag
Redigering: Mamma



Foto: Jag



Foto: Jag



Foto: Jag



Foto: Jag



Foto: Jag



Foto: Jag



Foto: Jag



Foto: Carina

Så, nu har ni fått se ganska många gamla bilder :) Kommentera gärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0