1 METER!!!! :D

Visste ni att jag hoppade 1 meter igår?
Först red jag lite dressyr typ 20min, då var det mest uppvärmning och sådär. Sedan plockade Emelie fram ett hinder och jag kunde ju inte hålla mig undan det så först hoppade vi ett räcke på ca 60-65cm och Bonni var verkligen taggad till tusen, och då hoppade jag också dagen innan, haha!
Efter att vi hade hoppat över det några gånger så fick Moa som fotade höja hindret och hon höjde det till ca 80-85cm och det hoppade vi också några gånger innan Moa höjde till en meter..
Jag var jättenervös kan jag ju säga!
Jag visste att Bonni skulle klara det men jag själv har inga bra tävlingsnerver. Iaf så lät jag Bonni välja själv vilken fart hon ville ha, vilket var den snabbaste såklart. Och sen hängde jag bara med över hindret så gott det gick. Men jag måste lära mig att korta tyglarna och att räta upp mig direkt efter hindret!

Ville bara dela med mig lite.
En meter är lixxom rekord för mig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0