Skolaaan!

Sitter nere i Mysen i skolan just nu >.< Har precis haft matteprov men jag tror att det gick bra! :D För en gångs skull x)
Idag tänkte jag rida bort till Linda Fyhr, som jag skrev i gårdagens inlägg, där det blir dressyrträning med mycket lösgjordhet. Wish me luck!
Kom på mig själv med att le på vägen till skolan när jag tänkte på hur glad Bonni var när hon fick hoppa, hon ville verkligen och hon tog i ända nere från hovspetsarna för att komma runt banan felfri. Trots några minst sagt konstiga vägar xP
Jag älskar min häst, visste ni det? :')<33
Efter första rundan var hon ju till och med arbetvillig och höjde ryggen och böjde fint på nacken trots att hon hade nästan helt utsläppta tyglar :)<3
Jaja, ni förstår.. om det visar sig att hästen jag berättade om igår går att byta mot Humlan så ska jag ringa ägaren direkt för att ta reda på mer.. annars har jag hittat en halvblodvalack som lånas ut på foder ;) fast den är ju 168cm i mkh :S Lite stort för min del xD Men det funkar väl om jag måste <3
Båda är helt underbart vackra! Stoet är svart med stjärn och halvblodvalacken är brun :D Kommer inte ihåg om den hade några tecken, men det är ju inte det jag letar efter ;)

Aja, nu ska jag kolla mailen och min bdb sedan blir det lektion.. kommer inte ihåg vad för lektion.. svenska, So eller något xD
Ni får en bild med.. ska fota hästarna mer idag och fråga mamma ifall hon kan ta ett kort eller två innan jag rider iväg med Bonni ;) Som BTW (by the way för er som inte vet) är rädd för bilar med flak och lastbilar x) Blir väl lite galopp-rejs på vägen dit med.. bara för skojs skull :)
Hej då och sköt om er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0