Sjuk.. igen -.-

Varför kan jag aldrig få vara frisk EN hel termin?
Nu när jag verkligen VILLE satsa på skolan och jobba mycket mer för att höja mina betyg. Okej, jag har inga IG i mitt betyg, men heller inga MVG :(
Och det är dom jag satsar på!
Iaf, igår var jag med sjuk, men i natt blev det värre. Jag kunde inte somna förrens vid midnatt, sedan vaknar jag vid fyra och mår asilla och är jättetorr i munnen trots att jag druckit massor. JOBBIGT!
Iaf, så blev det ingen ridning igår .. förståeligt. Men idag SKA jag ut och rida, hur jag än mår!
Vi får se om jag orkar uppdatera sen ikväll med, det märker ni ju, annars ligger jag nog och sover ;)
Juste, ska inte till pappa i helgen utan jag stannar hemma för Timmy (min lillebror) har ishockeyturnering så dom skulle vara borta lördag söndag och det kändes inte som att det var nödvändigt att åka dit då eftersom vi gör det för att träffa pappa.
Vi ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0