Sjuk = Blää!

Jag HATAR att vara sjuk. Speciellt när Tommy säger åt mig att tex städa eller göra andra saker som jag egentligen inte orkar göra.. -.-
Men men, i guess thats life, jag fick iaf en lååång sovmorgon. Gick och lade mig halv elva i går och gick upp halv tio, elva timmars sömn! <3 Har jag nog aldrig lyckats med innan xD
Iaf, jag måste gå ner och städa av hallen, köket, plocka i diskmaskinen (och ut förmodligen) och damsuga :O Liksom, jag är sjuk.. jag borde få ligga i soffan hela dagen och kolla på tv eller sova!!!
Äh, nu ska jag inte tråka ut er med mina klagomål :) jag ska ju städa, rida, putsa hästgrejerna(!) och kanske göra något mer.. kanske ska fota Moa på söndag med om jag är frisk då ;)<3
Vi hörs! Ni får ha det bäst tills dess!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0