Hejsan igen!

Ni måste vara stolta över mig idag! Jag har lyckats skriva 2(!) inlägg idag! :D
Okej, denna gången SKA jag klara att uppdatera minst 1 gång varje dag. Kan ju börja med att berätta om vad jag gjort idag. Först satt jag vid datorn i några timmar, sedan så bestämde jag mig för att jag var trött på datorn och satte mig vid tv:n, efter det vet jag inte vad som hände för rätt som det var satt jag vid datorn igen XD
Konstigt..
Sedan satte jag mig i soffan och kollade på Sex and the City x 2 ;)
Men innan dess så passade jag Mallan (Malvina) och då kollade jag på inspelade Men In Black ;D Älska Will Smith alltså, han är ju lite schmäxiig x)<3
Efter att jag kollat på Sex and the City så var det mat sedan gick jag upp och klädde på mig kläder så gick jag ut och red. Barbackaridning 2 dagar i rad (y'<33
Igår red jag kyrkrundan, idag red jag någon blandning av två rundor xD jag red upp på en väg, vände, gick in på en annan, vände och gick hemmåt, sedan svängde jag in på ännu en väg sedan vände jag och gick hem XD Smart va?
Blev ingen galopp, men däremot bjöd Bonni på lite piaffliknande samling och en stark hög form dom sista fem minutrarna.. och juste, jag kan rida Bonni i form på LÅNGA tyglar!
Jag behöver bara röra på lillfingrarna så att hon inte bitit sig fast i bettet, när jag kollat det så börjar jag jobba med benen och då jävlar får hon en rygg liknande en ballong och sedan böjer hon fiiint på nacken 8D<3
Det är en låg form men den har höjt mycket på bara två dagar, jämfört med varandra :D :D :D
Och nej, jag rör inte på fingrarna hela tiden! x) Jag rör EN(1) gång på varje lillfinger för att se så hon inte biter sig fast och sedan håller jag händer och fingrar stilla ! :)
Vårat mål att kunna jobba i form utan bett tar sig! I morgon ska jag testa göra likadant med sadel och i bara halsring! ;D <3

En favoritbild på mig och Bonni i vintras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0