Hejsan Hoppsan!

Det blev ett inlägg idag, trots att jag sa att jag inte skulle skriva ett. Jag har varit hemma från skolan, igen... Sjukare idag -.-
Men jag fick iaf vila upp mig :D
Jag har kollat på tv hela dagen, eller tja film iaf och sedan lite inspelade program.
Här kommer de filmer/tv-program jag kollat på under dagen, inte i ordning:
Dirty Dancing 2
Step up 2
Black Beauty
Step up
Dirty Dancing
Chuck
Criminal Minds (3-4st)
CSI
Glee (3st)
Ghost Whisperer (2st)

Snart ska jag rita och sedan blir det att kolla på Legend Of The Seeker (inspelat för att Rickard spelar x-box) och sedan blir det kanske en film till eller lite mer data, det får vi se.. försökte förresten skanna in en bild jag ritade för några dagar sedan, men skannern delade upp bilden i typ fem olika stora delar och tja, jag är för lat för att sätta ihop dom, så ni får helt enkelt bara huvudet på hästen. Den är inte helt klar, men ni får väl stå ut ^^
Men lova att inte mobba min stackars ritade häst xD

Kommentarer
Postat av: saadet

Hej hej HAr inte ni lov nu? Eller har ni redan haft eran?



Krya på dig stuman

2010-03-10 @ 16:43:24
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0