Härligt med vår!

Jag är väldigt glad idag, det känns verkligen som att det börjar bli vår. Solen skiner, himlen är blå med bara några få moln, hästarna är piggare, men lugna istället för pigga och heta. Jag har ridit barbacka i måndags, onsdags och igår och det är bara såå mysigt!
Iaf, jag ska börja jobba Bonni mer ute i skogen och på grusvägarna (skänkelvikningar, öppna, sluta osv) istället för att bara sitta och bråka med henne om det på banan :D <3
Nu skulle jag nog till och med kunna rida till Linda och jobba lite i paddocken med Bonni ibland med, nu när isen äntligen(!) börjat försvinna.
Just nu är jag är jag inloggad på fb och fixar med farmville, skicka grannförfrågnignar! xD
Och bilddagboken då med, fast den är bara seeeg. Snart ska jag och Carina gå ut och fota, vet inte vart eller vad vi ska fota.. det märker jag väl sen, men troligast blir det väl naturbilder.. jag är sååååå trött på att fota natur hela tiden, hästarna hemma står bara och äter så det är inte så himla roligt att ta kort på dom när man får typ likdana bilder hela tiden >.< Gud! Dagens I-lands-problem alltså xD Nu vet ni det.. Hoppas intresseklubben sitter med pennan i högsta hugg och antecknar precis allt! O.o
Aja, har ni några tips på vad man kan ta kort på mitt inne i Gislaved? :D <3
Ni får en ful bild på mig som jag lagt upp innan xD Nu får ni faktist inte mobbas för jag vet att denna bilden är extremt ful .. jag har ingen mascara på mig så mina ögon ser jättesmå ut XD Nej, jag ska nog fixa bättre bilder på mig så fort jag bara kan! <3
Puss o Kram / Madde & (finaste) hästarna <3

Kommentarer
Postat av: Sara Hjärtkvist

Sötismadde! :D <3

du är den bästa vännen man kan önska dig <3

2010-03-14 @ 11:17:57
URL: http://sauurahh.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0