Carina <33

Haha xD
Den rubriken är inte helt ovanlig.. iaf idag så har jag varit med Carina och jag sitter just nu i samma rum som henne och vi sitter vid en varsin data, ett ord: Nice!
Idag har jag och Carina tagit MASSA kort, jag har tagit typ 600 kort, ovanligt! Faktist, visst typ 200 varje gång jag fotar är inget ovanligt, men 600! Jag börjar bli en fotonörd alá Madde.. bra? dåligt? Noone know yet..
Vi fotade iaf naturbilder i hagen hemma hos mig, sedan hämtade vi ut Jaison och gick till åkern där vi tog typ hälften av alla kort på honom, jag tränade lite fot med honom också och, haha, han kan fortfarande den gamle gubben!
Jaison är 8 år och han blir 9 i år!
Iaf, det var ett tag sen jag uppdaterade men det är för att jag inte kännt att det varit nödvändigt då det inte hänt något speciellt. Jag red Bonni i måndags och onsdags och idag så denna veckan har varit vilovecka för Bonni. Men det kan hon faktist få, en gammal dam som hon kan gott få gå i hagen och bara ha det skönt någon vecka ibland. På påsklovet kommer Sara! :D :D :D
Hon ska stanna hela veckan! Och vi ska rida ut varje dag på Bonni och Humlan! :D
Jag tror nog det blir Sara som får använda sadeln mest eftersom Humlan kan få för sig att bocka.. vi får se hur Sara känner. Nu sitter jag iaf och käkar godis och chattar med Carina som sitter i samma rum som mig xD Trevligt, och i morgon kommer vi fota lika mycket som idag då jag har tagit bort alla bilder från idag från kortet. Kommer inte lägga upp några bilder från idag i detta inlägget då jag som sagt inte är hemma, men jag lägger upp en bild på mig och Bonni när jag rider henne i halsring ^^
Jag tror det var allt, hoppas ni har det lika bra som jag just nu så hörs vi i morgon eller om några dagar!
Puss och Kram / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0