27mars2010

Wow, jag vaknade av att jag hade ont i magen idag.. för att jag var nervös.. min nervositet har utvecklats till att verka även när jag sover.. kanske därför jag sov så dåligt inatt. Aja, nu mår jag bättre och är inte lika nervös, men det är inte vackert väder ute och jag måste rida igenom Bonni ordentligt idag så hon inte har massa överskottsenergi i morgon.
Okej, detta är väldigt onödig information, men ni får väl stå ut. Såhär ser i alla fall schemat ut för idag:
Äta
Klä på mig
Ge hästarna mat
Ringa och anmäla mig till CR innan 15.00(!)
Ringa om transportuthyrning
Rida
Putsa allt, tom ridstövlarna! xD
Fixa hö tills i morgon
Fixa fram tävlingskläder (ridbyxor, t-shirt/linne och kofta, ridhandskar osv)
Ge dom andra djuren mat (Kummin och JoyKid)
Duscha
Checka av så allt är med
Kanske: Hämta transporten också någon gång där emellan O.o

Ganska mycket men om jag börjar nu så blir det inte så stressigt ;) Aja, vill ni ha en slarvbild jag målade igår vid frukosten kl. 13.00? xD Har inte hunnit redigera eller något och detta är bara en kladd så mobbas inte x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0