Underbar, Underbar, UNDERBAR helg!

Jag börjar ju nästan gråta för att helgen var slut .. Hästarna gick så himla bra! Dessutom var jag på fest i lördags, helgen kunde faktist inte bli bättre. Känner fan för att skippa skolan BARA för att rida, men såklart kommer det inte hända. Måste höja betygen!!!
Jaja, sluttjatat om det.. idag hade jag skola och jag trodde ALDRIG att dagen skulle ta slut. Sååååå tråkigt. xD
Jag och mina problem va?
Nej nu vill jag veta!
Vad tycker ni att jag ska skriva om? Vad ska jag lägga upp för bilder? Ska jag skriva lite info om mina hästar?
Ni läsare bestämmer :)

Kommentarer
Postat av: Liz

Skriv som du typ gör på bdb och lägg upp bilder på hästarna och de andra djuren och på dig själv, vettja :D

Kram

2010-01-19 @ 21:06:13
URL: http://lizhaglund.blogg.se/
Postat av: Saadet

Nu följer jag din blogg på bloglovin, lägg till mig du också :) Kraaaam!

2010-01-19 @ 21:33:45
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0