Julia :D<3

Ända från Torsdag har jag sovit hos Julia :D<3 Okej, bara två nätter. Men det var jättekul!
På torsdagen så tränade vi lite Nh med Timjan, en liten vit shettis (maxad a-ponny) på fredagen tränade vi lite mer Nh med henne och det vi fokuserade mest på var att Timjan inte skulle gå på Julia, att hon skulle följa, inteleda :) Det gick bra efter ett tag, hon ville hellre se om det fanns ensilage på marken. Sedan körde vi även lite Cirkling-game från Pat Parellis 7-games. Det gick bra, det hjälpte mycket när det gällde att leda med. Vi övade på att få henne att trava när vi höjde energin, som jag känner att jag börjar bli bra på ;)
Sedan red vi Pigall lite, eller om det var tvärtom >.< Jag skriver i alla fall inte i tidsordning. OMJ! (Ska vara OMJ) Shit! Herregud! Oh My God!
Det var inte samma häst jag red för några år sen!! Då var han pigg, otålig, springig och ohövlig. Men nu, OMJ! En helt annan häst :D Julia har gjort ett enormt bra jobb med honom! Han var kontrollerbar, snäll och ville inte bara springa :D :D :D (Okej, extremt många smilies men ni får stå ut).
Jag hängde med henne till stallet också på fredagen för hon skulle rida lektion. Hon red Platon, men han var stark och han är ju stor så det var inte lätt att rida honom i form. Efter lektionen gick jag in i stallet och tog kort på Profan, Isabella, Reina, Miranda, Knappen, Platon, Kate och Silver. Kanske blev någon mer, jag är inte heller säker på att jag fick några bilder på Kate och Silver. Ni får helt enkelt gå in och kolla på min bdb ^^ Bara gå in påwww.bilddagboken.se och sedan söker du på MaddesPownies ;) Så kollar du runt så hittar du dom nog, men det är STORT copyright på dom, vill ni ha någon bild så får ni maila och så skickar jag dom :)
Hej då! Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag :D <3

Kommentarer
Postat av: M A L I N

svar: javisst, adda [email protected]

2010-01-31 @ 21:05:57
URL: http://aaaaprilbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0