Dålig uppdatering ..

Jag lovade ju att logga in minst en gång i veckan för att uppdatera. Men jag har inte orkat. Under hela lovet har jag gjort massa grejer, sånt som ni nog tycker är tråkigt att läsa om.
Tillbaka till verkligheten:
Jag sitter just nu och har dåligt samvete. Jag har inte hunnit rida på hela veckan, trots att jag lovat mig själv att rida hästarna mer, speciellt Humlan ska ridas mer och jag ska lära mig sitta kvar i bockningar innan snön försvinner. Men eftersom vi så segt slutar kl. 15.30 nästan varje dag så hinner jag inte rida innan det blir mörkt. Och när det blir mörkt så sjunker graderna till under -20 vilket inte är bra att rida i.. Och i tisdags så orkade jag helt enkelt inte.
Men nu i helgen ska jag rida igenom Bonni ordentligt och även Humlan någon av dagarna, men Tommys mamma, syster och mammans man (Sivert) är här. Och Jessica (tommys syster) har ridit så hon kanske ska hänga med ut. Då får ju båda hästarna komma ut iaf.
I morgon ska jag först rida, får se om Jessica hänger med.. Och sen kl. 18.00 ska hela familjen på tjugondagknu-fest. Jag kommer inte orka.. Men snäll som jag är lägger jag upp favoritbilden Carina tog på lovet <3
Kommentera mera! xD<3
Jag vet .. jag är ful >.<
Men ni får helt enkelt kolla på min vackra saga som kom till verklighet! :D<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi bonniponni ser ut som en islänning med all päls och man.

2010-01-16 @ 13:15:34
Postat av: Madde

haha xD Ja, det gör hon.. hon är min lilla sötnöt<3



Om du vill får du gärna komma och hälsa på nån gång :)

2010-01-18 @ 18:05:46
URL: http://maddebonni.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström

Söta är ni tillsammans :)

2010-01-29 @ 21:24:38
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0