Carina :)

Hejsan :)
Ända sedan 1 januari har Carina varit hos mig och från igår tills i morgon är jag hos henne. Därför har jag inte kunnat uppdatera så mkt .. inget alls faktist.
När vi var hos mig så tolkade vi första dagen efter Bonni, i mörkret på åkern. En helt underbart stor och gul måna lyste upp åkern lite. Mysigt men kallt. Tyvärr kan vissa pojkar (Anton och Rickard) Inte hålla sig kvar i galoppen så det blir mest trav. Men Bonni fick vila ganska mycket. Bara skritta och ta det lugnt.
Dagen efter (Lördagen) så var jag och Carina ute med shettisarna först. Sedan var vi duktiga och bytte hage, vi tog en varsin åt gången. Dom små först och dom stora efter. Sedan tog vi MASSA kort, kommer inte upp då jag inte sitter vid min data. Sedan skulle vi hämta mjölk uppe i ladugården för att göra glass i våran nya glassmaskin. Men då höll dom på att mjölka så vi skulle komma på kvällen istället. Men när vi gjorde det så var det inte klart så vi fick åka hem i en timma för att sedan åka dit igen. Så vi tog kjälken vi har hemma och åkte lite på vägen. Roligt på hög nivå!
Och för er som bryr sig så tog vi sparken alla tre gånger, det var riktigt jobbigt på ditvägen och sista hemvägen. Fast det var väldigt kul.

På söndagen vaknade vi vid nio för vi skulle åka pulka med några till familjer. Kul, men jag och Carina var supertrötta efter gårdagens "hårda" dag. Men vi pallrade oss upp och gjorde oss i ordning. Sedan ringde Nina (mamman i ena familjen) och sa att dom var försenade så jag och Carina tog sparken och åkte lite på vägen. Jag skulle stå bakom en gång och Carina skulle styra. Men vi typ körde på en sten och Carina svängde ner i diket så jag hoppade av i farten. HAHA xD!
Sedan åkte vi. Vi åkte pulka en timme eller två sedan grillade vi lite korv, jag tog lite kort och sedan åkte vi massa pulka och snowracer igen :P
Och jag och Carina hade bestämt oss för att vi SKULLE flyga, så vi styrde mot ett gupp som var som en ramp. Fast nånting hände och snowracern stannade och reste sig rakt upp som en stegrande häst typ xD F*N vad vi skrattade!
Sedan fortsatte vi och denna gången skulle jag styra.. Tja, det som hände förvånar mig inte alls. Carina satte sig bakom mig, jag tappade mössan, Carina ramlade av och drog ner mig så jag låg på rygg på snowracern och GUD VA VI SKRATTADE!!!!
Sedan var det dags att åka hem.

Sov över hos Carina från söndagen till måndagen .. slappade hela dagen ^^ trevligt. Ska sova över tills i morgon/tisdag så ska hon ta med sig sina hundar och sova hos mig tills fredag för hennes föräldrar ska till tyskland :)
Så det kmr nog bli ganska många bilder! Men om ni vill se alla får ni faktist kolla på min bilddagbok.. har länkat till den här på bloggen. Eller så kan ni klicka här.
Fast dom är inte upplagda här ännu.
Sorry för ett alldeles för långt inlägg.
Ps. Några bilder kommer in på bloggen med ;) Ifall ni vill ^^

Kommentarer
Postat av: Mooa (;

BILDERBILDERBILDER :D <3

2010-01-04 @ 19:09:03
URL: http://moatodal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0