Sjuk..

Ja, då var man sjuk igen då. Jag hatar det!
Jag började känna mig hängig igår efter att jag kommit hem, och i morse kunde jag inte ens prata knappt. Plus att jag mådde jätteilla. Så jag gick och lade mig igen och i en halvtimme försökte jag somna om, givetvis gick det inte. Så jag satte på tv:n och kollade igenom 2 CSI-avsnitt och 2 Glee-avsnitt ^^ Mycket nice, och snart blir det Criminal Minds <3
Haha, jag blir alltid en riktig soffpotatis när jag är hemma hela dagarna. Men jag ska försöka att rida både Humlan och Bonni sen, i alla fall om jag mår bättre då.
Nu ska jag kolla runt lite på bdb och senare ska jag kolla om jag hittar tips på vad man kan fota ;)
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0