Jag är inte alls dålig på att uppdatera *vissel*

Hehe xD Inte alls!
Sorry, jag är på lite flummhumör xD
Sov hos Moa från igår till i dag, följde med till stallet och kollade på när hon red ^^ Tänkte faktist hoppa lite idag, bara lite småhopp och cavaletti. Men det sket sig >.<
Men i morgon ska jag och mamma rida ut tillsammans så det blir en långrunda, hoppas jag i alla fall. Just nu har jag lite av en fantasitorka på MASSA saker, tex på vad jag ska rita (kan typ bara rita hästar, men jag utvecklas inte mycket så det blir inte kul i längden har jag märkt) och vad jag ska lyssna på, oftast blir det bara samma hela tiden och jag tröttnar ganska fort när jag lyssnar på samma hela tiden. Så ni får mer än gärna ge mig tips på vad ni lyssnar på tex från spotify, youtube osv :)
Och gärna berätta vad jag ska rita ;)
Tack och hej så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0