Dimmigt ^^

Idag har jag och Carina varit uppe vid utsiktstornet och tagit kort ;) Det var lite för dimmigt för att se långt bort, men några bilder blev det ju som blev ganska bra.
När vi gick hem sen så stannade vi och tog kort på järnvägsspåret.. Nice <3
Sen gick vi och lämnade kamerorna och hämtade dunkarna, sedan gick vi till Peter (bonden) och hämtade mjölk. Jag kan ju börja med att säga att den mjölken är 1000 gånger godare än den man köper i affären, den i affären smakar bara extremt konstigt..

Just nu sitter vi vid våra datorer, lägger upp bilder på bilddagboken och tänkte lägga upp en av bilderna på min nya katt, Humlan. Eller hon är hela familjens men hon verkar gilla mig mer för hon börjar spinna så fort jag kollar på henne! Och dom andra måste alltid klappa henne innan hon börjar spinna.
Snart ska jag och Carina kanske ha en photoshoot och jag ska rida Bonni sen, och kanske Humlan första gången i halsring xD Vi får väl se hur det går då jag ALDRIG ens tränat i halsring med henne! Men hon är ju lugn och springer inte utan anledning så det ska nog gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0