Carina, Foto, Ridning, Ensamma hemma, Melodifestivalen, kan det bli bättre?

Carina kom igår. Vi satte oss direkt vid datorn för hon hade med sin bärbara. Sedan gick vi ner och åt, pannkaka = mUmMa <3
Rickard gjorde pannkakorna, en riktigt bra kock börjar han bli.. och han borde bli typ datatekniker eller kock enligt mig, det passar honom perfekt!
Iaf sen så gick vi ut och gav hästarna, grisarna och Kummin mat. Vi kollade en stund på grisarna, dom är verkligen URGULLIGA! Det gillar vi, men jag har bestämt mig för att bli endast en kycklingätare/vegetarian sen när korna och grisarna slaktas.. jag kommer inte kunna äta dom.
Sen när vi kom in så satte vi oss vid datorerna igen, sedan kollade vi på den underbara filmen "Another Cinderella Story" sedan gick vi och lade oss. Men katterna ville inte lämna oss ifred så vi fick stänga dörren så dom inte kunde komma in.
Idag så har vi ätit nudlar till frukost, känner att jag kanske kommer bli lite fet. Sen gick vi ut och gav grisarna frukost, hönorna mat, hästarna fick frukost med och kaninen också. Sedan lekte jag lite med Holly. Sedan gick vi in och klädde på oss och då fick vi ett sådant sug på att ta kort så det blev lite bilder på mitt rum och på ett ljus under vattenkranen ;) Har precis lagt in dom i datan, ska se om dom behöver redigeras först eller om dom blev bra ändå ^^
Jag lägger upp några av dom senare, men ni kan få en redan nu ;)
Dörrhandtaget på min dörr ;) Men det fattade ni nog så smarta som ni är <3
Kamera: Canon Eos 1000D (Hos mig kallas han för Hubert)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0