Äntligen hemma !

Yes, äntligen är jag som ni ser hemma!
Gud som jag längtat, hoppas bara att jag fick med mig allt och att jag inte glömt något, haha. Det är så typiskt mig att glömma saker och komma på det precis när man inte kan vända om. Måste bara säga att det är SJUKT hur otålig jag var i bilen. Kändes som att jag suttit där typ tio år och var tvungen att vänta EN minut till. Då blir man otålig!
I alla fall så gick resan hem bra. Dock så håller ett oväder på att dra över här så jag tog av täcket och hoppades på det bästa. Bonni var minst lika otålig som jag hade varit i bilen, för att komma ut i hagen. Det slutade med att hon sprang rakt igenom översta tråden i grinden. Sen sprang hon och de andra hästarna bakom ladugården och mamma var inne i huset så jag stod där helt ensam i snön och visste inte vad jag skulle göra. Lyckades dock fixa det.
I morgon ska jag ta en lugn skrittur på Bonni, kan tänka mig att hon gärna springer av sig lite energi i hagen just nu. Och en av de bästa sakerna är nog att Humlan och hon typ gjorde spansk skritt mot varandra och skrek en gång sen var det som om Bonni aldrig åkt. Skönt, jag var lite orolig att de skulle "mobba ut" henne..
Nu ska jag kolla vad mamma har i kylen och så ska jag se till att laga lite mat. Nu är det typ flera timmar sen jag åt och min mage skriker efter mat, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0