Sol! :D <3

Idag är det soligt och riktigt varmt och skönt ute :D
Åt frukost typ vid halv åtta sedan klädde jag på mig och gick ut! :) Var ute vid åtta ungefär. Fixade kaninburen ute och flyttade ut honom. Sedan satte jag igång med att mocka av gödslestacksplattan, kom halvvägs innan jag gav upp. Det var för jobbigt för ryggen och armarna att klara av, och mina ben gör ont så fort jag böjer dom idag. Trots det så SKA jag ut och rida BÅDE Bonni och Humlan BARA för det fina vädret! <3
Ska förmodligen ta kort på hästarna efter att jag ridit. Hörde nyss att Tommy frågade Malvina om hon skulle gunga med mig xD
Hon svarade ja! X'D jag dör alltså! xD *drop dead*
Ska även fota lite bilder på Malvina tydligen ^^ Vi får väl se om jag kan få till några riktigt fina bilder så kan jag lägga upp dom här ;)
Hejdå! Vi hörs senare..
P&K Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0