Min dag.. *not happy*

Alltså, nu förstördes hela veckan för mig :( Fick just veta i ett mail av ägaren till hästen jag tänkte byta Humlan mot att hon inte vill ha Humlan då barnen inte vågar vara bestämda mot hästen (och då menar jag inte elak utan bara bestämd så att man inte ger upp på en gång när hon bråkar).. It destroyed my day.. verkligen :/
Plus att Sara inte kommer under lovet. Men hon kommer iaf på sommarlovet :)
Igår fick jag ett brav från Växjö kommun att jag kom in preliminärt på Ingelstads gymnasium ^^ Vilket är super! ;D
har inte så mycket mer att berätta för jag är sur, men jag kan berätta att jag tränade Bonni i hagen bakom huset idag. Friendly Game, Cirkling game, buga, Yoga, Puss, samling från marken och hoppning (också från marken) .. Gick riktigt bra och Bonni var riktigt busig idag, snattade mitt dressyrspö (som jag använder som förlängd arm) typ hela tiden xD<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0