Moaa <33

Ska va med Moa idag!! :D

Berättar mer sen, men iaf så släppte ut hästarna innan, tänkte att ah men då mockar jag först sen rider jag Bonni lite snabbt. Men när jag mockat klart o allt och gick för att hämta Bonni så vägrade hon komma! :O

Surt >.< men iaf så fick jag tag på Ledina och tränade henne lite ^^

Gick inte så bra eftersom allt hon kunde fokusera på var gräset på marken eller Annabelle som stod och gnäggade -.- Till en början så brydde jag mig inte och allt gick bra.. men sen tappade jag tålamodet och då kände jag att det var bäst att bara borsta av och släppa in Ledina i hagen igen innan jag blev sur :)

Jobbigt iaf xD

Skriver mer i kväll om inte Moa sover över <33

P&K Madde & Busiga Bonni ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0