Fredagen 4 september

Skolan var okej idag :)
Ingenting var liksom superbra men ingenting var heller dåligt. Förutom att efter gympan hade jag otroligt ont i mitt knä, och det har börjat sprida sej till andra knät och till min ena tå! :O xD
Bara lite jobbigt kanske ?
Vi hade matte första lektionen, det gick bra, jag gillar våran nya mattelärare Susanne/Susanna.
Andra lektionen var Fysik tror jag, vi håller på med kärnenergi eler vad det heter x) Jag kände mej faktist ganska bra och är ganska säker på att jag kommer klara provet och till och med få lite högre betyg :D
Kommer inte ihåg vad vi hade efter det, men sen hade vi gympa och då fick jag bara vara med på uppvärmningen och sedan gick jag ner till styrkerummet. Men det var läskigt så jag gick upp igen och då fick Johan, Rebecka och Filippa hänga med ner.
När lektionen var slut så kom vi upp och då fick vi göra 30/30/30 - jobbigt!
Sen hade vi håltimma så jag och Frida bestämde oss för att jobba nere i styrkerummet liten stund ^^ trevligt!
Sen hade vi engelska sista lektionen - vi pratade bara svenska hela tiden x) Vi gick igenom när Nationella proven skulle vara .. Gaah! Jag vill inte ha Nationella prov alls! :(
Aja, det var typ hela dagen..
Förresten! Efter skolan så hade jag typ 20 minuter att vänta på bussen så jag stod med några kompisar och vi snackade och dom hade lite kul x) Jag med! ^^
Julia klämde sitt ringfinger? på engelska-lektionen och så skulle Dejan ge henne ett plåster, och det gjorde han, bara det att plåstret såg ut som en bläckfisk och jag höll på att skratta ihjäl mej xD Julia fattade inte hur man satte på det .. så jag hjälpte henne, mot hennes vilja! Mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0