Brandstationen v. 38 in my <3

Nu har jag varit på brandstationen i en hel vecka! Det har varit extremt kul även om jag har en fruktansvärd träningsverk, haha!
Men det tar jag mig i genom.

Första dagen var väl inte så värst jobbig, men det blev bara jobbigare och jobbigare! Vi hade gympa/fys varenda dag! Inget emot det, jag behöver det!
På måndagen fick vi välja ut underställ, brandskyddskläderna, hjälmar och vantar. Och allvarligt talat, Att ha allting på sig samtidigt väger väl typ 5 kg extra?! Astungt!
Hjälmen gjorde ont när man hade på sig den och kläderna var tunga och släppte inte ut värmen alls plus att vantarna var extremt obekväma! HAHA xD 
Sorry att det blir massa linjer mitt i allt .. men det går inte ha typ en rad mellanrum .. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0