Regn Regn och åter Regn :(

Jag skulle vilja rida ut idag fast det regnar så jag fick träna lite från marken på ett ställe som är sandat inne i ladugården/stallet :)

Det gick faktist ganska bra ;) Jag tänkte testa lite gå i form/gå på tygel från marken ^^ Jag värmde upp, tog dressyrspöet och duttade henne lite på rumpan om hon slutade gå i form eller så duttade jag lite på ena bakbenet :P

Himla kul att hon lyssnar lite iaf xD
Hon förstod inte riktigt i början utan gick i en cirkel runt mig eller så bara stannade hon och kollade frågande på mig xD Jag fick stopp på cirklandet genom att peta ut armbågen lite.. då gick hon ganska fint :) Fast det går alltid bäst från ryggen ;)

Vi har fått hem Humlan Eos, min NYA ponny ^^ Maxad c-ponny så 1,5cm större än Bonni

Hon är tränad i NH innan för hon är ganska ranghög när det gäller allt så man måste visa vem som bestämmer genom mkt ledarövningar XD

Hon lyssnar väldigt bra och så länge man är uppmärksam på henne så är hon uppmärksam tillbaka :P Det ska iaf bli kul att se vad som händer när jag ska rida i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0