Musik <3 Madde

Har saknat musiken i mig, det har liksom inte funnits ett sug efter att lyssna. Men nu har det ÄNTLIGEN kommit tillbaka, kunde inte kommit mer lägligt :D

Kan inte rida för tillfället då mamma inte är hemma, hon hatar när jag rider utan att hon är hemma xD Inte för att det alltid stoppar mig, men vädret är inte speciellt bra så det gör inget. Men jag SKA rida sen .. även om det spöregnar! X)

Lyssnar för tillfället på gamla låtar som Ciara-like a boy, Ne-yo-sexy love osv. Trevligt ;)

Ska se om man kan ladda upp bilder sen från Göteborg och ta på några av grejerna som är till salu .. Hoppas Hoppas att kamerabetteriet är laddat, då kanske man kan ta kort när BonniPonni bugar :D

Jaja, kände bara för att skriva av mig XD

P&K till alla som orkade läsa ;)

MVH Madde och Bonni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0