Mörker ..

Just nu blir det mörkt vid fyra typ. Så himla tråkigt!
Man hinner aldrig rida innan det blir mörkt, förutom på tisdagar och onsdagar då jag slutar tidigt..
Men i alla fall, nu ska vi vara positiva! :D
Jag och Tommy tog ner mer hö idag, hästarna fick ett varsitt äpple av Tommy, fast dom var typ helt djupfrusna så han lade dom på en bänk så dom tinade så fick dom tillbaka äpplena när jag kom hem.
Bonni var nog ganska glad eftersom hon fick vila idag, fast å andra sidan så ser hon väldigt uttråkad ut x)
Men i morgon kommer jag inte heller rida för då kommer vi ha kalas för mig, släkten kommer. Hehe xP
Och sen på lördag springer jag givetvis till stallet i ridkläder och rejsar av lite energi i BonniPonni, och kanske att det blir en liten tur på Humlan.
Hoppas Hoppas Hoppas

Och på lördagskvällen kommer jag ha filmkväll! :D
Skräckfilm, komedi och kanske någon mer film ska vi se på. Jag har i alla fall bestämt mig för att kolla om jag kan fixa fram Barnhemmet, eller så får vi kolla på Disturbia (Pretty good movie asså!) :)
Ska ringa Seida nu och sedan blir det mat, efterlängtad mat! 8D<3
Min mage kurrar redan nu ..
Och visst har jag varit duktig som lagt in Två (!) inlägg på en dag, vid olika tider dessutom!! Så jag försöker hålla vad jag lovade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0