Hellu!

Sitter i skolan och ska egentligen ha svenska-lektion men jag har redan gjort klart så jag skrev ut fysik/astronomi-arbetet och sedan loggade jag in på min bdb och här då.

Jag måste verkligen bättra mig när det gäller bloggen! Jag är typ aldrig inne.

Okej, jag LOVAR dyrt och heligt att jag ska iaf logga in på bloggen 1 gång i veckan, och sedan ökar vi därifrån ^^ Sen blir det 2 ggr och sedan 3ggr och ja, ni fattar grejen.
Tänkte berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna denna veckan:
Fyllde 15 den 29 November, det var i söndags.
Jag fick en repgrimma av Moa i måndags som tydligen var magisk, hästarna lyssnade perfekt och verkade väldigt nöjda efter ett ytterst hårt (inte alls) Nh-pass. :)
I Tisdags blev det vila för ponnisarna.
I går så red jag dressyr/markarbete i hagen bakom huset. Kunde väl valt ett bättre ställe då det var rätt så halt där. Men när hon slappnade av så kom bakbenen igång och nacken fick en fin böjning. Lööv, på det! :D<3
Aja, måste logga nu.
Vi ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0