Gekås <3

Var på Gekås idag med mamma, Tommy, Rickard och Josef :)
Jag gick tillsammans med Rickard, Mamma och Tommy gick tillsammans medans Josef gick för sig själv. Jag köpte julklappar till några kompisar, mamma och pappa. Sedan köpte jag avslutningskläder, ett tremeters grimskaft, diadem, som alltid.. fast denna gången blev det inte likadana som jag brukar köpa, glitter som jag ska julpynta med i stallet, tre st tuggummipack, 6-pack nötcreme, benvärmare .. Okej nu får jag hjärnsläpp så jag kommer inte på allt. Men det var väl nästan allt :)
Så att Gekås börjat sälja REPGRIMMOR, fast dom var inte så fina och dom var ganska tjocka. Annars hade jag köpt en.
Kom på att jag kanske ska börja ge tips till er läsare med ;) Har ju inte blivit många eller inte ens några ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0