Den som väntar på något gott ..

Väntar aldrig för länge?
Jag hoppas det för idag ska jag och Seida rida ut. Vi ska rida till araben och det sv. halvblodet förmodligen. Jag tror Seida kommer ÄLSKA båda två, sen får vi ser huruvida det går. Hoppas iaf att Seida får komma dit och rida ibland eller att hon får låna hem en!
Vi kommer ha tre vägar att välja mellan, och jag tror det blir den jag brukar rida med Bonni, annars kanske vi rider på en åker om det blir för halt på vägarna. Längtar tills jag får min månadspeng så jag kan ringa och få hovslagaren att sko Bonni.
Jahopp, har inget mer att skriva just nu, annat än att jag ska göra mig i ordning och äta :)
Ni får en liten bild också ^^
Nytt smeknamn till Ledina ^^ Antingen Dina eller Lelle x)     Nice va?
Detta var Ledina när vi fick henne, fin slät päls, långa hovar. Men bockade så fort man pillade henne på högra sidan av magen. Tänkte jag skulle ta kort på alla hästarna hur dom såg ut i somras och hur dom ser ut nu :) Fast jag kan ju inte göra samma sak med Humlan för henne har jag inte haft i somras >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0