Canon EOS 1000D

Fick en systemkamera igår :)
*Happyface*
Batteriet skulle ladda 2 timmar, så under tiden pratade jag med pappa 30 minuter, kollade på filmen jag fick med i 1 timma och kollade på när Timmy och Rickard byggde lego, och pratade med pappa 30 minuter. Sedan när batteriet var laddat sprang jag runt och tog kort, på ALLT OCH ALLA (speciellt Rickard, och Timmy som lekte med lego >.<
Kan lägga upp några bilder jag tog, ni orkar nog inte se alla då det var över 500-600 bilder!
Men ni kan få några najsiga bilder :)
Julstjärna som man hänger i fönstrena ;)
Klementiner <3
Busters öga ;)
Element :P

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Då har vi helt samma åsikter, det ser mer explosivt ut med en häst som verkligen skjuter ifrån med bakdelen och "svävar" i fram, än en häst som blir tvingad till att bita sig själv i bogen och springer på framdelen! Synd bara att dressyrtoppen inte förstår det?... :S

2009-12-27 @ 20:00:08
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0