Kalabalik!

Egentligen går väl detta inlägget under både ridning och foto. Men eftersom jag fotade så blir det denna.
Jag fotade Emelie L, Emelie O, Linda, Sofia och några till med Emelie L's kamera. Nikon D3000 var det och det gick ganska bra. De flesta bilderna blev nog ganska suddiga, men man får ta var man har typ x)
Först gick det ganska bra, sen kom det en tjej som skulle rida sina islandshästar, LOVE den första hon red på. Svartskäck med lång, fluffig svart-vit man och svans. UNDERBAR!
Först blev Lindas häst rädd när transporten vände eller vad det var och sen blev Emelie L's häst rädd för islandshästen. Efter lite fotande så hörde jag typ dundrande i marken och vände mig om och såg Emelie O och hennes häst komma farande i jäkligt snabb fart mot mig. Först tänkte jag ta kort men valde att inte göra det.
Hon ramlade av, men mår bra, lite ont i ryggen tror jag bara. Ska se om jag kan ta lite kort i morgon när Linda rider Emelie O's häst Jasper.



Ni får en bild på Bonnibebisälskling ( och ja, hon är min bebis, även om hon är sju år äldre än mig ) från hösten -10 som Emelie Landefalk har fotat, var snäll och ignorera mig eller snarare min sits är ni snälla :)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0